Арабски конгломерат от Абу Даби купи контролния пакет на "Yettel" за 2.15 милиарда евро

Решението на КЗК да разреши сделката е от 15 февруари, но бе публикувано днес

Йеттел (Yettel)
Йеттел (Yettel) Източник: Flickr

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разреши на конгломерата от Обединението арабски емирства Emirates Telecommunications Group Company да придобие контролен пакет акции (50% + 1) в чешката група PPF, която е собственик на "Yettel България" и българските телевизионни канали на bTV и спортният "Ring". Peшeниeтo e взeтo нa 15 фeвpyapи, нo е пyблиĸyвaнo eдвa днec, съобщи dnevnik.bg.

 

Преговорите с телекома от Абу Даби започнаха още през юни миналата година, съобщи тогава "Капитал". Продажбата, която е на стойност 2.15 млрд. евро, включва не само телеком бизнеса в България, но и този в Сърбия и Унгария, т.е. всички оператори под бранда "Yettel", както и дял в словашкия телекомуникационен бизнес.

 

Emirates Telecommunications Group Company е телекомуникационен оператор със седалище и адрес на управление в Абу Даби, се разбира от решението на КЗК. Компанията предоставя услуги на 159 милиона абонати в 16 държави в Близкия изток, Азия и Африка, но не извършва съществена търговска дейност в ЕС и реализира оборот единствено от такси за международен роуминг и споразумения за терминиране на повиквания.

Още от "Бизнес и финанси"

Очаква се предложението за размера на минималната заплата за 2026 г., експерти коментираха запазването на сегашния механ

Социалният министър Борислав Гуцанов вече обясни, че ако остане сегашният механизъм, МРЗ за следващата година ще бъде около 1200 лв.

Прочетете повече прочетете повече

В МЗХ се обсъдиха с бранша критериите за подбор по интервенциите за инвестиции в земеделски стопанства и преработка на с

В Стратегическия план има заделен значителен ресурс, именно за подобряване конкурентноспособността на сектора, заями зам.-министър д-р Лозана Василева

Прочетете повече прочетете повече

Европейският доклад за потребителите разкрива: онлайн измами, фалшива храна и подвеждащи етикети подкопават доверието в

Особено тревожно е състоянието при храните – широко разпространено е подвеждащо етикетиране, използване на термини като "био" и "еко" без реална сертификация, подмяна на съставки и заблуждаващи здравословни твърдения

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени