Бургас ще бъде домакин на най-големия форум на креативната индустрия - ФАРА

Водещи комуникационни агенции ще демонстрират постиженията си в различни категории

реща при кмета Димитър Николов, Весела Апостолова – заместник-председател на БАКА, Радослав Бимбалов – член на УС на БАКА и Таня Йорданова – мениджър на БАКА
реща при кмета Димитър Николов, Весела Апостолова – заместник-председател на БАКА, Радослав Бимбалов – член на УС на БАКА и Таня Йорданова – мениджър на БАКА Източник: Община Бургас

Над 500 професионалисти от комуникационния бранш ще посетят морския град от 6 до 8 юни Бургас ще бъде домакин на най-големия форум на креативната индустрия в България. Престижният фестивал ще се реализира от 6 до 8 юни в Конгресния център и ще събере над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии. Това обсъдиха на среща при кмета Димитър Николов, Весела Апостолова – заместник-председател на БАКА, Радослав Бимбалов – член на УС на БАКА и Таня Йорданова – мениджър на БАКА.

 

"За Бургас е удоволствие да е домакин на XXIV издание на ФАРА. Това е висока оценка за нас. Събитие от такъв мащаб ще представи богата експертиза за дигитална реклама, и ще даде възможност за засилено сътрудничество с младите студенти от бургаските университети и хората на изкуството, а това е особен акцент в образователните политики на общината", коментира кметът Николов.

 

На срещата присъства и Весела Йорданова, директор на дирекция "Култура и Връзки с обществеността".

Форумът, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции представя най-добрите рекламни формати и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина. Той е насочен към творческите индустрии, дигиталните изкуства, дизайн и изкуство в публичното пространство, развитие на капацитета на работещите в индустрията.

 

Водещи комуникационни агенции ще демонстрират постиженията си в различни категории: "Аудио-визуални форми и копирайтинг", "Художествено оформление и дизайн", "Дигитални форми и креативно използване на медиа", "Кампании" и др. ФАРА е също престижен форум за обучение с международни лектори и "сверяване на часовника" с тенденциите в индустрията по света.

 

Фестивалът е разделен на 2 основни направления:  Състезателна програма и лекционна програма, която представя изявени специалисти от световно ниво, които споделят своя опит и обучават аудиторията. Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Като браншова организация, БАКА способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика. Асоциацията е пълноправен член на Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) от 1996 г. и е член-учредител на Националния съвет за саморегулация.

 

БАКА е официален и изключителен представител на "International Festival of Creativity", обединяващ фестивалите Cannes Lions International Festival of Creativity, Eurobest European Advertising Festival, Dubai Lynx Advertising Festival и Spikes Asia Advertising Festival. БАКА организира с лиценз наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie България. Асоциацията е организатор на националния творчески и медиен фестивал ФАРА.

 

От януари 2022 г. БАКА е член на Art Directors Club of Europe (ADCE). В ADCE членуват организации от Австрия, Чехия, Финландия, Германия, Словения, Португалия, Румъния, Испания, Швейцария, Исландия, Ирландия и др. Каузата, зад която застава ADCЕ, е да популяризира разнообразието и творческата идентичност сред различните култури в Европа, както в художествен план, така и в комерсиално-артистичен.

Още от "Бизнес и финанси"

Азиатските пазари под напрежение преди очакваното понижение на лихвите от ФЕД

Решението следва данни, според които пазарът на труда продължава да отслабва, а цените не са се повишили толкова рязко, колкото се опасяваше след търговската война, водена от президента Доналд Тръмп

Прочетете повече прочетете повече

Около 50 % от бюджета на Програмата за морско дело, рибарство и аквакултури 2021–2027 г. ще бъде договорен до края на го

Това стана ясно по време на среща на заместник-министъра на земеделието и храните Стефан Бурджев с представители от сектор "Рибарство" в Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури в Бургас

Прочетете повече прочетете повече

Въвеждането на еврото няма да се отрази на финансирането по европейските програми в сектор "Земеделие" 

Това заяви заместник-министърът на земеделието и храните д-р Лозана Василева при откриването на среща от националната информационна кампания за въвеждането на единната европейска валута в Силистра

Прочетете повече прочетете повече

Информационна среща в Благоевград: България е готова за въвеждане на еврото от 1 януари 2026 г.

Събитието е част от националната информационна кампания, насочена към разясняване на ключовите аспекти и ползи от присъединяването на страната ни към еврозоната

Прочетете повече прочетете повече

София става столица на бъдещето: институт GATE събира световни умове за градовете на утрешния ден

Новината беше обявена от проф. Десислава Петрова-Антонова  - ръководител на направление "Градове на бъдещето" в институт GATE по време на 3D GeoInfo & 9th Smart Data Smart Cities 2025

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени