Над 200 000 потребители за една година: дигиталните услуги на Orange променят начина, по който избираме подаръци

AI асистентът в приложението Orange Gifts и програмата My Orange печелят доверието на хиляди

Над 200 000 потребители за една година: дигиталните услуги на Orange променят начина, по който избираме подаръци
Над 200 000 потребители за една година: дигиталните услуги на Orange променят начина, по който избираме подаръци Източник: SiteMedia Consultancy

Само преди година книжарници Orange представиха две нови дигитални услуги, създадени да отговорят на днешния начин на живот - забързан, дигитален, но и с все по-засилваща се нужда от истинско свързване и грижа. Приложението Orange Gifts и програмата за лоялност My Orange покриват напълно потребностите на съвременния клиент: да избира точния подарък за близките си лесно, да пазарува удобно, и да усеща, че е ценен.

 

Днес резултатите показват, че подходът работи - над 200 000 души вече използват Orange Gifts, а всеки трети клиент на веригата е част от My Orange, където гo очакват персонални отстъпки, специални предложения и жестове на внимание.

 

"Искахме да върнем удоволствието от подаряването - личния жест и внимание към другия, без стрес, лутане и несигурност. Orange Gifts се превръща във верен приятел за намирането на онзи специален подарък за близки, по-далечни познати, и много често за себе си. А My Orange е нашият начин да се отблагодарим за доверието и да наградим клиентите си с по-изгодно и персонализирано пазаруване" - споделя Ния Арсениева, изпълнителен директор на Orange.

 

С помощта на изкуствен интелект Orange Gifts предлага идеи за подаръци според повода, интересите и възрастта на получателя - бързо, интуитивно и винаги на една ръка разстояние. Почти 30% от потребителите са въвели важни дати и използват приложението като свой личен асистент за рождените дни на близките си. А това, че Orange Gifts се използва активно и в населени места, където Orange не присъства с физически книжарници, показва силата на едно добре изградено дигитално преживяване.

 

Програмата My Orange надгражда това със стартов купон за 10 лв. отстъпка, до 25% отстъпка за рожден ден, предложения, съобразени с интересите на потребителя, и още много предимства. Всичко това - достъпно както на уебсайта и в приложението, така и в любимите физически книжарници на Orange.

 

С фокус върху персонализацията, емоционалната стойност на покупката и удобството на клиента, Orange продължава да инвестира в технологии и процеси, които карат потребителите да се връщат отново и отново.

Orange Gifts не просто препоръчва подаръци, то превръща подаряването в споделени моменти на радост. А с My Orange всяка покупка завършва с усмивка.

 

Подарявай радост! Свали Orange Gifts тук и научи повече за My Orange тук.

Още от "Бизнес и финанси"

Обмудсманът Велислава Делчева посъветва хората при възможност след първи януари да плащат с карти, за да избегнат евенту

По време на срещата беше обърнато внимание и на възможността за осъществяване на телефонни измами, предлагащи обмяна на левове

Прочетете повече прочетете повече

Азиатските пазари под напрежение преди очакваното понижение на лихвите от ФЕД

Решението следва данни, според които пазарът на труда продължава да отслабва, а цените не са се повишили толкова рязко, колкото се опасяваше след търговската война, водена от президента Доналд Тръмп

Прочетете повече прочетете повече

Около 50 % от бюджета на Програмата за морско дело, рибарство и аквакултури 2021–2027 г. ще бъде договорен до края на го

Това стана ясно по време на среща на заместник-министъра на земеделието и храните Стефан Бурджев с представители от сектор "Рибарство" в Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури в Бургас

Прочетете повече прочетете повече

Въвеждането на еврото няма да се отрази на финансирането по европейските програми в сектор "Земеделие" 

Това заяви заместник-министърът на земеделието и храните д-р Лозана Василева при откриването на среща от националната информационна кампания за въвеждането на единната европейска валута в Силистра

Прочетете повече прочетете повече

Информационна среща в Благоевград: България е готова за въвеждане на еврото от 1 януари 2026 г.

Събитието е част от националната информационна кампания, насочена към разясняване на ключовите аспекти и ползи от присъединяването на страната ни към еврозоната

Прочетете повече прочетете повече

София става столица на бъдещето: институт GATE събира световни умове за градовете на утрешния ден

Новината беше обявена от проф. Десислава Петрова-Антонова  - ръководител на направление "Градове на бъдещето" в институт GATE по време на 3D GeoInfo & 9th Smart Data Smart Cities 2025

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени