Вестник "Телеграф" с нов главен редактор, "Монитор" и "Политика" спират да излизат

Назначен е и нов търговски директор

Вестниците Монитор и Телеграф
Вестниците Монитор и Телеграф Източник: Монитор

"Вестник Телеграф" ЕООД предприема реорганизация във вестникарската група. В отговор на бързата дигитализация на медийния пазар, икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация, довела до нарушаване на доставките на печатарска хартия, съдържанието на вестниците "Монитор" и "Политика" ще бъде пренасочено към "Телеграф", "Мач Телеграф" и техния уеб портал.

 

"Вярваме, че сме избрали точния момент за тази стъпка. Тя ще ни даде възможност да инвестираме още по-мащабно във вестниците "Телеграф" и "Мач Телеграф". И двата вестника са с водещи и стабилни позиции на българския пазар и ние ще продължим да разширяваме тяхното влияние. Това включва и онлайн пространството, след успешната им дигитална трансформация от екипа на Нет Инфо" – коментира Дирк Геркенс, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор "Програмиране, продукция и рекламни продажби" на Юнайтед Медия.

 

Вестник "Монитор" ще излезе за последен път утре (22 март 2022 година). Преустановява се издаването и на в. "Политика", съобщават от вестникарската група.

 

Виктория Пенкова е новият главен редактор на в. "Телеграф". Тя е един от водещите журналисти в изданието, с повече от 14 години опит в криминалния ресор. Носител е на награда от Съюза на българските журналисти, както и на отличието "Сърце и слово срещу наркотиците”, в памет на Виктория Герин за "системно и реалистично отразяване на проблемите с наркотици, корупция, влиянието на организираната престъпност, престъпленията срещу деца чрез интернет". Виктория Пенкова е работила във вестниците "Дума" и "Кеш". Два пъти е била на журналистически мисии в Афганистан и веднъж в Ирак.

 

"Вестник Телеграф" ЕООД има и нов търговски директор, който ще работи усилено за постигане на рекламната ефективност на компанията. Позицията се заема от Ралица Тошкова. Нейната експертиза и професионални качества са от важно значение за запазване на лидерската позиция на "Телеграф" и "Мач Телеграф". Тя има над 20-годишен опит в продажбата на медийни продукти в издателския, радио и онлайн пазар, както и в организацията на събития. В продължение на 12 години тя е част от търговския екип на Нет Инфо и ръководи направление "Бизнес развитие".

Още от "България"

Последни новини

Най-четени