Бившият PR на "Промяната": Включването на Лена Бориславова в кампанията "изяде" 5-10% на ПП

През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим, добавя Диана Дамянова

Линда Петкова и Диана Дамянова
Линда Петкова и Диана Дамянова Източник: Zonanews

Големият гаф на партията бе включването на Лена Бориславова, само това "изяде" 5-10% от подкрепата за ПП. Това казва бившият PR на "Продължаваме промяната" Диана Дамянова в интервю за "24 часа".

 

"Изключително агресивна кампания, без тя (Лена, бел. ред.) да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета", е оценката на Дамянова за поведението на Лена Бориславова в кампанията на ПП преди изборите.

 

"Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса "Има как". Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена", разказва Дамянова.

 

И продължава с унищожителния анализ на предизборната кампания на харвардците: "През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим. Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като "Априловската" гимназия". Дамянова обръща внимание и на огромния брой билбордове на ПП, които бяха обрасли по магистралита на държавата".

 

"Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно. Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция - реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как…", разнищва гафовете на ПП бившият им пиар.

 

Според нея, тези "които направиха слогана "Има как", създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите".

Още от "Интервю"

Ген. Хърбърт Макмастър: Путин е хулиган, уличен бандит и страхливец. Той ще вземе всичко, което му позволите

Бившият съветник на Тръмп заявява, че "Путин дърпа конците на Тръмп, заигравайки се с желанието му за голяма сделка, и мисля, че точно това се случва - ласкателство плюс перспективата за голяма сделка с Путин"

Прочетете повече прочетете повече

Адмирал Ставридис: Путин ще вземе 20% от територията на Украйна, а Киев ще стане член на НАТО в близките 3 до 5 години

Войната между Русия и Украйна ще приключи с това, че Владимир Путин ще вземе 20% от територията на Украйна, заявява бившият командващ на НАТО

Прочетете повече прочетете повече

Димитър Радев: Необходимо е спешно дисциплиниране на бюджета

По думите му България е единствената страна, която е член на Банковия съюз, без да е член на еврозоната. В този контекст, подкрепата за присъединяването на страната ни в банковите среди остава силна и конструктивна

Прочетете повече прочетете повече

Украйна трябва да постави въпроса ребром - или членство в НАТО, или създаваме собствено ядрено оръжие, убеден е бившият

Създаването на ядрено оръжие не е най-добрият вариант, но какво да правим - да  позволим да бъдем унищожени като народ ли, пита ген. Яхун

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени