Бившият PR на "Промяната": Включването на Лена Бориславова в кампанията "изяде" 5-10% на ПП

През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим, добавя Диана Дамянова

Линда Петкова и Диана Дамянова
Линда Петкова и Диана Дамянова Източник: Zonanews

Големият гаф на партията бе включването на Лена Бориславова, само това "изяде" 5-10% от подкрепата за ПП. Това казва бившият PR на "Продължаваме промяната" Диана Дамянова в интервю за "24 часа".

 

"Изключително агресивна кампания, без тя (Лена, бел. ред.) да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета", е оценката на Дамянова за поведението на Лена Бориславова в кампанията на ПП преди изборите.

 

"Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса "Има как". Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена", разказва Дамянова.

 

И продължава с унищожителния анализ на предизборната кампания на харвардците: "През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим. Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като "Априловската" гимназия". Дамянова обръща внимание и на огромния брой билбордове на ПП, които бяха обрасли по магистралита на държавата".

 

"Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно. Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция - реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как…", разнищва гафовете на ПП бившият им пиар.

 

Според нея, тези "които направиха слогана "Има как", създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите".

Още от "Интервю"

В област Смолян се изпълнява най-значимата инвестиция в туристически проекти в региона, каза заместник-кметът Марин Заха

Одобрената интегрирана концепция с водещ партньор Община Смолян бе класирана на второ място от всички проектни предложения в Южен Централен район

Прочетете повече прочетете повече

Путин дори психологически не е в състояние да прекрати войната, за него това е въпрос на живот и смърт

Започвайки войната, Путин разруши всичко, което беше изградено не от него, а от далечните му предшественици в съветско време, подчерта Олга Курносова, секретар на Форума на руската опозиция в подкрепа на Украйна

Прочетете повече прочетете повече

Изследователят на ЦРУ Тим Уайнър: Най-голямата заплаха за американската национална сигурност е президентът на Съединенит

В интервю за френския вестник L'Express Уайнър разказва за бурния четвърт век на ЦРУ и разкрива задкулисната работа на разузнавателната агенция

Прочетете повече прочетете повече

Председателят на военния комитет на НАТО адмирал Джузепе Каво Драгоне: Войната е стратегически провал за Путин

Ако парите на Русия в "Euroclear" бъдат замразени, тя ще заведе иск срещу Белгия, заяви изпълнителният директор на Центъра за европейски политически изследвания в Брюксел Карел Лану

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени