Бившият PR на "Промяната": Включването на Лена Бориславова в кампанията "изяде" 5-10% на ПП

През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим, добавя Диана Дамянова

Линда Петкова и Диана Дамянова
Линда Петкова и Диана Дамянова Източник: Zonanews

Големият гаф на партията бе включването на Лена Бориславова, само това "изяде" 5-10% от подкрепата за ПП. Това казва бившият PR на "Продължаваме промяната" Диана Дамянова в интервю за "24 часа".

 

"Изключително агресивна кампания, без тя (Лена, бел. ред.) да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета", е оценката на Дамянова за поведението на Лена Бориславова в кампанията на ПП преди изборите.

 

"Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса "Има как". Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена", разказва Дамянова.

 

И продължава с унищожителния анализ на предизборната кампания на харвардците: "През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим. Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като "Априловската" гимназия". Дамянова обръща внимание и на огромния брой билбордове на ПП, които бяха обрасли по магистралита на държавата".

 

"Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно. Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция - реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как…", разнищва гафовете на ПП бившият им пиар.

 

Според нея, тези "които направиха слогана "Има как", създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите".

Още от "Интервю"

Нямам намерение да предлагам нов кандидат за министър на външните работи, каза служебният премиер Димитър Главчев

Служебният премиер Димитър Главчев коментира и предложението за смяна на министъра на земеделието, като посочи, че самият Кирил Вътев е предпочел да напусне

Прочетете повече прочетете повече

В интервю за германски медии Зеленски критикува липсата на доставки на оръжия от Запада

Според интервюто за "Велт", "Политико", "Бизнес инсайдър" и Онет той също така е дал да се разбере, че продължава да се надява на германските крилати ракети с голям обсег "Таурус"

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени