Бившият PR на "Промяната": Включването на Лена Бориславова в кампанията "изяде" 5-10% на ПП

През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим, добавя Диана Дамянова

Линда Петкова и Диана Дамянова
Линда Петкова и Диана Дамянова Източник: Zonanews

Големият гаф на партията бе включването на Лена Бориславова, само това "изяде" 5-10% от подкрепата за ПП. Това казва бившият PR на "Продължаваме промяната" Диана Дамянова в интервю за "24 часа".

 

"Изключително агресивна кампания, без тя (Лена, бел. ред.) да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета", е оценката на Дамянова за поведението на Лена Бориславова в кампанията на ПП преди изборите.

 

"Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса "Има как". Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена", разказва Дамянова.

 

И продължава с унищожителния анализ на предизборната кампания на харвардците: "През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим. Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като "Априловската" гимназия". Дамянова обръща внимание и на огромния брой билбордове на ПП, които бяха обрасли по магистралита на държавата".

 

"Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно. Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция - реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как…", разнищва гафовете на ПП бившият им пиар.

 

Според нея, тези "които направиха слогана "Има как", създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите".

Още от "Интервю"

Експертът Роман Свитан: Западът трябва да удари с ракети Tomahawk по руските заводи за дронове в Елабуга и Ижевск

Липсата на отговор на руското нахлуване в полското въздушно пространство показва, че НАТО не е готова да посрещне предизвикателствата, коментира украинският полковник от резерва

Прочетете повече прочетете повече

Президентът на Финландия: Гаранциите за сигурността на Украйна трябва да включват готовността на Европа да влезе във вой

Той допълни, че гаранциите ще влязат в сила едва след бъдещо споразумение между Украйна и Русия, но настоя, че Русия няма да има право на вето върху техния формат

Прочетете повече прочетете повече

Историкът д-р Александър Стоянов: Османската и съветската власт са двете катастрофи, белязали България

Историкът със съжаление отбеляза, че 36 години след падането на комунизма много от нещата от онази епоха продължават да присъстват в манталитета ни

Прочетете повече прочетете повече

Урсула фон дер Лайен: В Украйна ще бъдат разположени войски от европейски страни след уреждане на конфликта

Войските вероятно ще включват десетки хиляди европейски военнослужещи, подкрепени от помощ от САЩ, включително системи за командване и контрол, както и средства за разузнаване и наблюдение

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени