ПП затъмниха ДБ във Фейсбук – харчат по над 6 хил. евро на ден за реклама

Досегашният шампион по спонсорирани публикации в социалните мрежи – "Да, България", този път не може да се мери с щедрите харчове на Петков и Василев

Кирил Петков и Асен Василев
Кирил Петков и Асен Василев Източник: БГНЕС
Близо 44 хил. евро, похарчени за 7 дни. Така изглежда статистиката на "Продължаваме промяната" в бизнес секцията на Фейсбук. Средно по 6-7 хил. евро дневно наливат двамата бивши служебни министри на Румен Радев, за да достигат публикациите им до повече хора, разкрива Tribune.
 
Похарчените средства за интернет реклама от ПП ПП
Похарчените средства за интернет реклама от ПП ПП Източник: Tribune.bg

Най-много в последните дни се налива, за да достигнат до повече хора участието на Асен Василев в "Панорама" и блиц интервюто му с Кирил Петков в "Господари на ефира".
 
Иначе само за тази година "Да, България" са "инвестирали" невероятните 300 хил. за спонсориране на страницата си във Фейсбук. Те средно влагат по около 1000 евро на ден.
 
Да, България са похарчили само тази година над 300 000 евро за интернет реклама
Да, България са похарчили само тази година над 300 000 евро за интернет реклама Източник: Tribune.bg

Още от "Разкрития"

Bloomberg: Американското разузнаване предупреди военните компании в САЩ за заплаха от саботаж на Русия

Служителите на предприятията са предупредени за контакти с непознати, които се опитват да установят връзки на територията на предприятията или се появяват на забранени места

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени