Спокойно може да се пътува по пътя към Банско

Участъкът е сигнализиран с пътни знаци и бализи. Движението се осъществява в двете ленти без ограничени

Спокойно може да се пътува по пътя към Банско съобщи заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков
Спокойно може да се пътува по пътя към Банско съобщи заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков Източник: МРРБ

Спокойно може да се пътува към Банско, Симитли и Разлог. Това съобщи заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков при посещение в района на с. Градево. Там той провери укрепването на подкопан участък от път ІІ-19 Симитли – Разлог. От падналите проливни дъждове през януари повърхностните води отнесоха част от банкета на второкласния път в участък от 6 м.

За осигуряване на безопасността на движение, незабавно беше извършено насипване с фракция за укрепване на участъка. Насипът се уплътнява поетапно, за да може да се създаде устойчивост на откоса. След приключване на дейностите ще бъдат монтирани готови стоманобетонни елементи за подпиране на насипа.

Предприетите мерки са временни, за да се гарантира безопасността на пътуващите. Възложено е изготвяне на технологичен проект за трайно укрепване на откоса на изкопа на път ІІ-19 Симитли – Разлог, в района на с. Градево. Предстои изграждане на бордюри с регула за отвеждане на повърхностните води.

Участъкът по пътя към Банско е сигнализиран с пътни знаци и бализи
Участъкът по пътя към Банско е сигнализиран с пътни знаци и бализи

Участъкът е сигнализиран с пътни знаци и бализи. Движението се осъществява в двете ленти без ограничения. Необходимо е шофьорите да карат с повишено внимание и да спазват стриктно поставената пътна сигнализация. Николай Нанков съобщи още, че за укрепване на свлачището по пътя за Рилския манастир проектантите и инженер-геолозите на фирмата изпълнител на проекта „Автомагистрали“ ЕАД предлагат да се направи 97 м т.нар. тунелна завеса в най-тежката част по протежение на свлачището. Ще се направи тунел с напречни колони, ригели и плоча, за да може да действа като контрафорс, когато има тежки срутищни процеси, така че да не предизвикват нарушаване на пътя и неговото прекъсване. Дейностите ще бъдат извършени без оскъпяване, в рамките на одобрения бюджет за проекта.

Още от "Благоевград"

Последни новини

Най-четени