Правила за ползване логото на Биосферен парк "Червената стена"

Марката е сигурност за качество! Може да се ползва за стоки и услуги. Вижте какви са правилата

Правила за ползване логото на Биосферен парк "Червената стена"
Правила за ползване логото на Биосферен парк "Червената стена" Източник: Община Асеновград

Община Асеновград и Регионалната инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Пловдив отправят покана към желаещите да станат партньори на Биосферен парк "Червената стена". Припомняме, че беше проведен конкурс за лого, а победителят е дама - родом от Асеновград ,пишат от общинския пресцентър.

 

Вече са разработени и официалните правила за използване на търговската марка, които дават възможност на местни производители и организации да се присъединят към мрежата от партньори на парка. Логото е автентично и може да бъде приложено върху различни стоки и ползвано от услуги, като символ на качество, устойчивост и принадлежност към уникалната природна и културна територия на асеновградския регион.

 

Право да кандидатстват имат физически и юридически лица, които извършват дейност на територията на община Асеновград и нямат нарушения на екологичното законодателство. Сред тях са производители на земеделска продукция, храни, напитки, козметика, текстил, мебели, занаятчийски изделия, собственици на туристически обекти, хотели, къщи за гости, ресторанти, здравни и спа услуги, читалища, културни институции, образователни центрове, творци и екскурзоводи.


Партньорството с Биосферен парк "Червената стена" предоставя редица ползи – одобрените кандидати получават официален сертификат, пълен графичен пакет с логото и правото да го използват в продължение на 5 години. Те се включват в обща промоционална мрежа, повишават разпознаваемостта на своите продукти и услуги и подчертават автентичния им произход.

 

Търговската марка на парка гарантира съответствие със стандарти, свързани с опазване на природата, културното наследство и устойчивото развитие. Партньорството може да улесни участието в национални и европейски програми за развитие. Подготвена е и изненада – малък жест към първите 100 одобрени кандидати. Те ще получат и специална табела с надпис "Партньор на Биосферен парк Червената стена". Целта на инициативата е да съхрани културното наследство на Асеновград и общината и да популяризира до колкото може по-широка аудитория името на защитената природна зона.


Правилата за използване на логото са разработени по проект "Подпомагане на устойчиво икономическо и социално развитие на Биосферен парк "Червената стена" чрез създаване на цялостен бранд и популяризиране на природната стойност и регионалните предимства от биосферния парк", финансиран от Програмата за участие на ЮНЕСКО с бенефициент РИОСВ – Пловдив. Пълният текст на ръководството и необходимите документи за кандидатстване са достъпни на официалния сайт: www.chervenatastena.com в секция "Търговска марка".

Още от "Пловдив"

Водещи новини

МВФ препоръча на България вдигане на ставките и отмяна на плоския данък

Капацитетът за генериране на приходи от режима на плоско данъчно облагане изглежда недостатъчен, за да отговори на нарастващото търсене на качествени услуги, констатират от Фонда

Последни новини

Най-четени