
След поредица от впечатляващи събития и стотици посетители всеки ден от 27-и юни до 27-и юли, Drink Rink Roller Bar официално закри сезона на диско партитата под звездите. Пързалката за ролкови кънки се утвърди като едно от най-ярките преживявания на лятото в София, съчетавайки иновативна концепция, разнообразие от коктейли с Beefeater 0.0% и богата музикална програма.
В рамките на 1 месец Drink Rink посрещна над 10 000 посетители, които се насладиха на 15 тематични събития и участия на любими изпълнители, сред които Веси Бонева и Светлин Къслев, GoGuide After Work Party, Дара Екимова и Руши. Hayes & Y пък се присъединиха на сцената за единствения си концерт в столицата това лято. DJ Skill, Sokrat, Marten Roberto, Please Leave by 10 и Shame Party също станаха част от магията на Drink Rink с култови DJ сетове. А българската общност за кънки Quad Babes осигури безплатни уроци по кънки за всеки посетител, който се осмели да се завърти на ринка.
Още в първите дни след откриването си, първият диско ролер бар в България впечатли гостите си с неповторимото ретро настроение на 70-те – блясък, неонови светлини и цветни ролкови кънки. Танците на колела се съчетаха и с ослепителната енергия на модния подиум, която вдъхнови гостите на Drink Rink да се появят с най-пъстрите си, ярки и блестящи тоалети. Прегръщайки стилистиката на диско ерата, всеки имаше свободата да изрази личния си стил и същевременно да се почувства като звезда от Studio 54.
Мащабната кампания, вдъхновена от философията за алтернативно забавление, постави акцент върху мотото на Beefeater 0.0% – 100% fun, 0% alcohol. През целия месец безалкохолните коктейли бяха в центъра на лятното настроение с изненадващи вкусове, които се превърнаха в перфектното допълнение за диско вечерите с танци на колела.
Drink Rink се отличи не само със завладяваща атмосфера, но и с идеята за различно, отговорно и споделено удоволствие – с кънки на краката и безалкохолен коктейл в ръката. Проектът подчерта нуждата от иновативни формати в градската култура, в които всеки се чувства свободен да бъде себе си и да опита нещо ново.
”Drink Rink определено зададе ритъма на едно по-различно, специално и дори леко носталгично лято. Прекрасните отзиви от посетителите ни доказват, че сме създали пространство за споделено забавление, от което хората наистина са имали нужда. За този един месец посрещнахме 10 000 човека и приготвихме 12 000 безалкохолни коктейла. Затвърдихме и позицията на Beefeater като най-продавания джин в България”, споделя Владислав Ганчев, Senior Brand Manager на Pernod Ricard България.
Организаторите изказват специални благодарности към всички посетители, партньорите essence и BAT, както и медийните партньори GoGuide, Sportal, OFFNews, Жената Днес, Dir.bg, Webcafe, Булевард България и Netinfo.
Светлините на Drink Rink заблестяха за последно на 27-и юли, но очакванията за завръщането на ролер бара вече се носят из града. Дали диско ерата ще се появи за още едно кръгче в сърцето на София – все още не е сигурно, но очарованието от несравнимото преживяване оставя ярки спомени от най-вълнуващото лято.