Нови трамваи тръгнаха по линия номер 5 в столицата. Ремонтът продължи 2 години, а след приключването се появиха въпроси за качеството на трасето. "Не усещам някаква денивелация или вибрация, която да притеснява пътниците – нито в салона, нито в кабината", казва ватман пред bTV.
"Трасето е изградено и там, където трябва да има криво - има криво. Така е предвидено, така е изпълнен проектът", каза инж. Ангел Джоргов, който е зам.- кмет по строителството.
Кривата при "Пирогов" е, за да може релсите да се приближат до перона и да е по-лесно за слизане и качване, казват от СО. "Вървя и гледам релсите дали са криви. Като неспециалист виждам, че не са криви. Според специалистите, ако са криви, би трябвало в трамвая да има подрусване", казва репортерът на bTV Радослав Чолаков.
Той бе подготвил буркан, пълен с вода, който сложи до прозореца. Чолаков подчертава, че трамваят се движи с 50 км в час и "както се вижда – не друса". От столичния електротранспорт са категорични, че драма няма. Участъкът от "Бъкстон" до "Княжево" ще бъде завършен наесен.
Преди седмица общинският съветник Борис Бонев публикува в профила си във фейсбук несръчна фалшива новина - "снимка", за която твърди че е от ремонтирания бул. "Цар Борис III". Според него и "направената" снимка релсите са криви, до такава степен, че ако беше истина трамвая щеше отдавна да се е обърнал.