На основание чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда и Заповед №874/ 01.11.2021 г. на кмета на община Мездра
О Б Щ И Н А М Е З Д Р А
обявява КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА "РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ" при Община Мездра.
1. Длъжност, звено, административна структура: "Ръководител на звено за вътрешен одит" при Общинска администрация - Мездра.
2. Място за изпълнение на длъжността: Община Мездра.
3. Кратко описание на длъжността "РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ" по длъжностна характеристика:
• Ръководи дейността по вътрешен одит на всички структури, програми, дейности и процеси в Община Мездра в съответствие с разпоредбите на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Международните стандарти за професионална практика на вътрешните одитори, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от Министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор.
• Планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на вътрешния одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор.
• Изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техники, вида и обема на проверката. Дава на кмета на общината независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол. Оценява процесите за идентифициране, оценяване и управление на риска, въведени от кмета на общината, проверява и оценява съответствието на дейностите със законодателството, вътрешните актове и договори, надеждност и всеобхватност на финансовата и оперативната информация, създадената организация по опазването на активите и информацията, ефективността и икономичността на дейностите, изпълнението на задачите, договорите, поетите ангажименти и постигането на целите. Консултира кмета на общината по негово искане, като дава съвети, мнения, обучения и др. с цел да се подобрят процесите на управление на риска и контролът, без да поема управленска отговорност за това.
4. Изисквана минимална степен на завършено образование: магистър.
5. Години професионален опит - най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит.
6. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: Да притежава сертификат "вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит съгласно разпоредбите на чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС) или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
7. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието: Икономика, счетоводство, финанси.
8. Нормативен акт, в който са установени специфичните изисквания: Закон за вътрешния одит в публичния сектор.
9. Допълнителни умения и квалификации:
• Компютърни умения.
• Комуникационна компетентност.
• Умение за работа в екип.
• Дигитална компетентност.
10. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 680.00 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията.
11. Брой работни места, за които се обявява конкурсът - 1.
12. Начин на провеждане на конкурса:
• По документи.
• Събеседване с допуснатите кандидати.
13. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие - свободен текст;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителна квалификация (при наличие на такава);
- заверено копие от сертификат за одитор;
- копие от документите, удостоверяващи професионалния опит;
- автобиография европейски формат.
14. Списък с материалите за подготовка на кандидатите:
• Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор;
• Закон за публичните финанси;
• Закон за вътрешния одит в публичния сектор;
• Закон за обществените поръчки;
• Закон за счетоводството;
• Закон за местното самоуправление и местната администрация;
• Закон за администрацията.
15. Документите се подават лично от кандидата или чрез пълномощник в Център за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ) в сградата на Община Мездра на адрес: гр. Мездра, ул. "Христо Ботев" №27 в едномесечен срок от обявяване на конкурса. Горепосочените документи могат да се подават по електронен път на адрес: mezdra@mail.bg, като в този случай те следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
16. Дата на обявяване на конкурса: 01.11.2021 г.
17. Краен срок за подаване на документите: 16:30 ч. на 30.11.2021 г.
18. Длъжностната характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на заявлението в Център за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ) в сградата на Oбщина Мездра.
19. Списъците на допуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Мездра, Раздел "Обяви".
ИВАН АСПАРУХОВ,
Кмет на община Мездра