Община Мездра обявява подбор за длъжностите "Медиатор" и "Социален работник" по Проект за "Създаване на Майчини центрове за подобрено включване на уязвими групи в община Ботевград и община Мездра"

Документи за кандидатстване може да намерите на сайта на община Мездра в Секция "Обяви"

Община Мездра
Община Мездра Източник: Zonanews

Във връзка с изпълнението на Проект № BGLD-2.003-0013 "Създаване на  Майчини центрове за подобрено  включване на уязвими групи в община Ботевград и община Мездра" по Програма "Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи", финансирана чрез Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г.,

 

ОБЩИНА МЕЗДРА

обявява подбор за следните длъжности:

 

МЕДИАТОР - 1 работно място на 8-часов работен ден.

Организация на работа:

Длъжността се разкрива към община Мездра.

Медиаторът се назначава на трудов договор на пълно работно време по чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за срок до 30.04.2024 г.

Основна цел на длъжността:

• Подпомага изпълнението на Проект № BGLD-2.003-0013 "Създаване на  Майчини центрове за подобрено включване на уязвими групи в община Ботевград и община Мездра".;

• Подкрепя изпълнението на местните политики за повишаване на качеството и обхвата на предучилищното образование.;

• Медиаторът е посредник между семействата, местните общности, децата от 0 до 6 г. и Майчиния център, допринасящи за повишаване на качеството на живота, социалното включване и ранното детско развитие  на деца от уязвими групи, като съдейства за включване и мотивиране за участие на родители и деца. Проследява пълноценното включване на родителите и местната общност в развитието на ранното образование социализацията и интеграцията.;

• Медиаторът работи за разрешаването на наличните образователни, културни и социални проблеми на децата от 0 до 6 г., на техните родители и на общността.

Области на дейност:

• Подпомага организацията и осъществяване дейности за формиране на родителски умения и  работата с деца в Майчиния център.;

• Подпомага развитието на уменията за справяне със социалната изолация, културните различия и икономическите проблеми на уязвимото население чрез създаване на съвременни условия за развитие и обучение  на децата (0-6 г.).;

• Дейността на медиатора е свързана с насърчаване на децата от 0 до 6 г. и на техните родители от общността, в т. ч. и представители на уязвими групи, за включване в инициативи и дейности по проекта свързани с дейностите планирани в проекта, както и създаването на здравословни навици за живот и развитие.;

• Медиаторът по проекта ще извършва мобилни услуги в рамките на предвидените дейности и в другите населени места в община Мездра където са идентифицирани лица от целевите групи по проекта.;

• Подпомага дейности за определяне специфичните нужди на децата от 0-6 г.;

• Провеждане на работа на терен - откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество.;

• Разпространение на информационни и образователни материали сред целевите групи.;

• Съдействие за провеждане на информационни срещи за предоставяне на услугите в Майчиния център.;

• Придружаване на децата до услугата след писмено съгласие на родителите.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

• Образователна степен - завършено средно/ висше образование.;

• Да са български граждани.;

• Професионален опит - не се изисква.

Специфични изисквания за заемане на длъжността:

• Познаване на културните и социалните проблеми на етническите малцинства, в т. ч. и на ромската общност.;

• Умения за работа с компютър - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.;

• Принадлежност към местна уязвима етническа общност.;

• Владеене езика на общността - ромски.;

• Наличие на опит в извършване на сходен вид дейности е предимство.

 

СОЦИАЛЕН РАБОТНИК - 1 работно място на 8-часов работен ден.

Организация на работа:

Длъжността се разкрива към община Мездра.

Социалният работник се назначава на трудов договор на пълно работно време по чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за срок до 30.04.2024 г.

Основна цел на длъжността:

• Подпомага изпълнението на Проект № BGLD-2.003-0013 "Създаване на Майчини центрове за подобрено включване на уязвими групи в община Ботевград и община Мездра".;

• Подкрепя изпълнението на местните политики за повишаване на качеството и обхвата на предучилищното образование.;

• Социалният работник проучва и анализира индивидуалните потребности на целевите групи.;

• Насочва потребителите към подходящите за тях услуги и специалисти.;

• Съдейства за включване и мотивиране за участие на родители и деца в дейностите по проекта.;

• Социалният работник работи за разрешаването на наличните образователни, културни и социални проблеми на децата от 0 до 6 г., на техните родители и на общността.

Области на дейност:

• Организира и осъществяване дейности за формиране на родителски умения и  работата с деца в Майчиния център.;

• Провеждане на работа на терен - откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество.;

• Оценка на потребностите на конкретните целеви групи, с които работи - дефиниране на проблемите, конкретните нужди и оплаквания, рисково поведение.;

• Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване и участие на детето в услугата Майчин център.;

• Участие в посещенията, заедно с децата и родителите, на общообразователните училища с цел запознаване с началните учители и учебната обстановка.;

• Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

• Образователна степен - завършено средно/ висше образование.;

• Да са български граждани.;

• Професионален опит - не се изисква.

Специфични изисквания за заемане на длъжността:

• Познаване на културните и социалните проблеми на етническите малцинства, в т. ч. и на ромската общност е предимство.;

• Умения за работа с компютър - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.;

• Наличие на опит в извършване на сходен вид дейности е предимство.

Необходими документи за кандидатстване:

• Писмено заявление за участие по образец.;

• Автобиография (СV).;

• Копие от документ за завършено средно/ висше образование.;

• Декларация за съгласие за събиране, използване и обработване на лични данни, за нуждите на проекта.

Подаване на документи:

В срок от 24.10.2022 г. до 17:00 ч. на 28.10.2022 г. (вкл.) кандидатите могат да подават Заявление до Кмета на общината по утвърден образец с приложените към него документи в стая 211 и стая 212 на община Мездра.

Документи за кандидатстване може да намерите на сайта на община Мездра в Секция "Обяви": https://www.mezdra.bg/?p=63382

Ред за провеждане на подбора:

1. Подбор по документи - 31.10.2022 г.

2. Събеседване с одобрените по документи кандидати - 03.11.2022 г.

До участие в събеседването се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.

След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати за съответната длъжност. Списъкът се публикува на интернет страницата на Община Мездра: www.mezdra.bg.

Още от "Враца"

Последни новини

Най-четени