Съвместно обучение на кметове, кметски наместници и специалисти "Административно обслужване на населението " ("АОН ") проведе Община Мездра.
Директорът на Дирекция "Местни приходи, ГРАО " Пепа Христова инструктира присъстващите относно работата с програмния продукт "Матеус " - единен софтуер за обработка на местни данъци и такси, разработен от "Информационно обслужване " АД по поръчка на Министерството на финансите, който позволява лесно администриране и поддържане на регистър на гражданите, регистър и обработка на документи и декларации, задължения и плащания, осчетоводяване и отчетна дейност.
Христина Петкова, юрисконсулт "Правно-нормативно обслужване", припомни на селските кметове какви са техните задължения във връзка с връчването на съобщения, призовки и съдебни книжа по реда на Административнопроцесуалния кодекс, Гражданско процесуалния кодекс, Наказателно-процесуалния кодекс и Данъчно-осигурителния процесуален кодекс.
Велислава Илиева, гл. експерт "Кабинет - координация ръководен персонал, Кметства, Общинска администрация и взаимодействие с Общински съвет и държавни институции ", направи разяснения относно предоставянето на административни услуги по Закона за нотариусите и нотариалната дейност и по Закона за гражданската регистрация.
Кметовете и кметските наместници бяха запознати със Заповед №125/ 02.03.2022 г. на кмета на общината, с която се задължават в определен срок да извършат инвентаризация в съответното населено място на животновъдните обекти "лично стопанство " (тип "заден двор ") за отглеждане на селскостопански животни.
Кметът Иван Аспарухов и заместник-кметът "Стратегическо планиране, устройство на територията и инфраструктурни проекти " инж. Николинка Кътовска дискутираха със селските кметове кои обекти ще бъдат включени в Инвестиционната програма от Бюдежет 2022 на Община Мездра.