Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани

Сигнали, жалби и предложения от граждани се приемат и чрез безплатната услуга Free Call

Община Мездра
Община Мездра Източник: Zonanews

С цел подобряване на комуникацията с гражданите за осигуряване на бърз и ефективен отговор на техните нужди и запитвания, Община Мездра разкри безплатна телефонна линия за приемане на сигнали, жалби и предложения от жители на всички населени места в общината.

📞 ТЕЛЕФОННИЯТ НОМЕР ЗА СИГНАЛИ, ЖАЛБИ И ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ ГРАЖДАНИ Е: 0910 923 21!

Връзка с нас можете да осъществите всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 часа от стационарен или мобилен телефон, както и чрез безплатната услуга Free Call, която се предоставя на официалнaта интернет страница на Община Мездра: https://www.mezdra.bg/

 

Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани
Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани Източник: Община Мездра

Услугата е маркирана със зелена икона, изобразяваща телефонна слушалка с надпис "Безплатно обаждане". Тя е разположена в долния десен ъгъл на сайта на Община Мездра: https://www.mezdra.bg/ При кликване върху слушалката, обажданията се прехвърлят към телефонна централа. При всяка осъществена връзка се изписва географската локация, откъдето е осъществено обаждането, като по този начин се предотвратяват злоупотреби и подаване на неверни сигнали.

 

Освен безплатни разговори, услугата дава възможност за изпращане на електронни писма до Общинската администрация. За целта се натиска друга икона, която е в син цвят и изобразява пощенски плик с надпис "Пиши ни". Всяко съобщение се въвежда с входящ номер в системата.

 

Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани
Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани Източник: Община Мездра

Услугата Free Call е достъпна за целия свят. Единственото условие за осъществяване на разговор е наличие на интернет връзка и устройство с микрофон (мобилен телефон, компютър, таблет) от страна на подателя. Услугата е съобразена с работното време на Община Мездра, като е активна за обаждания в часовия диапазон от 8:00 до 17:00 часа, а през останалата част от денонощието могат да се изпращат единствено електронни съобщения.

 

📞 СИГНАЛИ И ЖАЛБИ ОТ ГРАЖДАНИ СЕ ПРИЕМАТ ДЕНОНОЩНО НА ТЕЛ.  0885 695 504 - Оперативен дежурен в Община Мездра!

👂 Свържете се с нас, ако искате да подадете сигнали за проблеми, свързани с инфраструктурата, жалби относно предоставянето на обществени услуги, както и ако искате да споделите с нас свои предложения и мнения.

🔄 Предимства:

Бърз достъп: Лесен начин да достигнете до нас.

Директен контакт: Пряко общуване с нашите служители, които са готови да Ви помогнат.

Свържете се с нас и станете част от подобряването на нашето общностно пространство!

Още от "Враца"

Във Враца предприемат строги мерки срещу безразборното изхвърляне на отпадъци в града

През декември ще се проведе обществено обсъждане на готвените промени, които след това ще бъдат разгледани и от местния парламент. Едно от предложенията е размерът на глобите за нарушителите да бъде увеличен четирикратно

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени