Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани

Сигнали, жалби и предложения от граждани се приемат и чрез безплатната услуга Free Call

Община Мездра
Община Мездра Източник: Zonanews

С цел подобряване на комуникацията с гражданите за осигуряване на бърз и ефективен отговор на техните нужди и запитвания, Община Мездра разкри безплатна телефонна линия за приемане на сигнали, жалби и предложения от жители на всички населени места в общината.

📞 ТЕЛЕФОННИЯТ НОМЕР ЗА СИГНАЛИ, ЖАЛБИ И ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ ГРАЖДАНИ Е: 0910 923 21!

Връзка с нас можете да осъществите всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 часа от стационарен или мобилен телефон, както и чрез безплатната услуга Free Call, която се предоставя на официалнaта интернет страница на Община Мездра: https://www.mezdra.bg/

 

Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани
Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани Източник: Община Мездра

Услугата е маркирана със зелена икона, изобразяваща телефонна слушалка с надпис "Безплатно обаждане". Тя е разположена в долния десен ъгъл на сайта на Община Мездра: https://www.mezdra.bg/ При кликване върху слушалката, обажданията се прехвърлят към телефонна централа. При всяка осъществена връзка се изписва географската локация, откъдето е осъществено обаждането, като по този начин се предотвратяват злоупотреби и подаване на неверни сигнали.

 

Освен безплатни разговори, услугата дава възможност за изпращане на електронни писма до Общинската администрация. За целта се натиска друга икона, която е в син цвят и изобразява пощенски плик с надпис "Пиши ни". Всяко съобщение се въвежда с входящ номер в системата.

 

Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани
Общинa Мездра разкри безплатен телефон за сигнали, жалби и предложения от граждани Източник: Община Мездра

Услугата Free Call е достъпна за целия свят. Единственото условие за осъществяване на разговор е наличие на интернет връзка и устройство с микрофон (мобилен телефон, компютър, таблет) от страна на подателя. Услугата е съобразена с работното време на Община Мездра, като е активна за обаждания в часовия диапазон от 8:00 до 17:00 часа, а през останалата част от денонощието могат да се изпращат единствено електронни съобщения.

 

📞 СИГНАЛИ И ЖАЛБИ ОТ ГРАЖДАНИ СЕ ПРИЕМАТ ДЕНОНОЩНО НА ТЕЛ.  0885 695 504 - Оперативен дежурен в Община Мездра!

👂 Свържете се с нас, ако искате да подадете сигнали за проблеми, свързани с инфраструктурата, жалби относно предоставянето на обществени услуги, както и ако искате да споделите с нас свои предложения и мнения.

🔄 Предимства:

Бърз достъп: Лесен начин да достигнете до нас.

Директен контакт: Пряко общуване с нашите служители, които са готови да Ви помогнат.

Свържете се с нас и станете част от подобряването на нашето общностно пространство!

Още от "Враца"

Общинският съвет прие информация за текущото изпълнение на бюджета на Община Мездра за първото полугодие на 2024 г.

Община Мездра е в стабилно финансово състояние, подчерта при представянето на информацията за текущото изпълнение на бюджета кметът Иван Аспарухов

Прочетете повече прочетете повече

Последни новини

Най-четени