Община Враца с нов начин за директна обратна връзка от гражданите

Всеки жител или гост на града може да изрази анонимно и бързо своето мнение за качеството на различни обществени услуги, събития и инициативи

Брифинг на Калин Каменов
Брифинг на Калин Каменов Източник: Община Враца
Община Враца стартира съвместна кампания с платформата Kazva.bg, с цел да даде възможност на всеки жител или гост на града да изрази анонимно и бързо своето мнение за качеството на различни обществени услуги, събития и инициативи.
 
"Още от първия ми мандат като кмет поставям на първо място връзката с гражданите – чрез различни канали за сигнали и предложения, изнесени приемни и преки срещи. Сега правим още една важна крачка – предоставяме иновативен, лесен и напълно анонимен начин хората да оценят нашата работа", заяви кметът Калин Каменов при представянето на проекта.
 
В над 300 локации в града вече са поставени специални зелени стикери с QR код – в детски градини и училища, здравни заведения, културни и спортни обекти, паркове, обществени сгради и градския транспорт. Сканирането на кода отвежда директно към оценъчна скала за конкретния обект или услуга – без нужда от регистрация или мобилно приложение - коментира Радослав Райков от Kazva.bg.
 
Системата позволява на потребителите да дадат незабавна и честна обратна връзка още докато се намират на съответното място. Това ще помогне на администрацията да разбере кои са най-съществените проблеми и къде има нужда от подобрение.
 
С наближаващите летни фестивали и културни прояви, гражданите ще могат да оценяват и тях, като по този начин градът ще се развива в синхрон с реалните очаквания и потребности на хората. Обратната връзка ще се следи регулярно от екипа на кмета и ще бъде основа за бъдещи подобрения.

Още от "Враца"

Водещи новини

Последни новини

Най-четени