Центърът за административно обслужване при община Мездра стана на 20 години

В Център за административно обслужване (ЦАО) се предлагат повече от 150 вида административни услуги по гражданско състояние и гражданска регистрация и много други

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

Проектът за изграждане на Общински център за услуги и информация на гражданите е реализиран от Община Мездра през 2002 г. по Програма "Подобряване обслужването на гражданите” на Фондация за реформа в местното самоуправление (ФРМС). Той е изграден с финансовата подкрепа на Американската агенция за международно развитие - ААМР (United States Agency for International Development - USAID), както и с експертната и техническа помощ на ФРМС.

 

За целта ААМР предоставя безвъзмездно 29 000 лв., с които е закупена модерна компютърна и копирна техника, специализиран софтуер и др., а Община Мездра инвестира повече от 80 000 лв. собствени средства за преустройство на помещенията и функционално офис оборудване.

 

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

Общинският център за услуги и информация на гражданите, понастоящем Център за административно обслужване (Administrative Service Center), е открит официално на 1 ноември 2002 г. Лентата на новата придобивка прерязват кметът на община Мездра Иван Аспарухов, Том Потоцки - старши съветник "Местно самоуправление" в ААМР, и Гинка Капитанова - изпълнителен директор на ФРМС. Поздравителен адрес изпраща Президентът на Република България (2002-2012 г.) Георги Първанов.

 

Поставени цели и постигнати резултати с разкриването на центъра:

• подобряване на качеството и увеличаване на броя на административните услуги, предоставяни на гражданите от Община Мездра;

• оптимизиране на процеса за извършване на услугите чрез отделяне на дейностите по предоставянето им от оперативните и управленски дейности на Общинската администрация (ОбА);

• намаляване на времето за предоставяне на конкретните услуги и създаване на възможност за комплексно обслужване на потребителите;

• внедряване на съвременни информационни технологии при административното обслужване на гражданите;

• стимулиране на прозрачността в работата на ОбА и намаляване нивото на бюрокрация;

• подобрена координация между отделните звена в ОбА;

• по-ефикасни и ефективни механизми за комуникация и обратна връзка с потребителите на административни услуги.

 

 

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

В Център за административно обслужване (ЦАО) се предлагат повече от 150 вида административни услуги по гражданско състояние и гражданска регистрация, общинска собственост, териториално-селищно устройство, кадастър и регулация, стопански и социални дейности, търговия, транспорт, туризъм и др. В него функционират следните гишета за административни услуги:

Каса "Местни данъци и такси",

• Каса "Общински приходи",

• Гише №3 "ТСУ и общинска собственост",

• Гише №4 "Социални дейности",

• Гише №5 "Търговия, транспорт, туризъм и гише на предприемача",

• Гише №6 "Гражданско състояние",

• Гише №7 "Административни и технически услуги",

• Гише №8 "Деловодство и информация".

 

Центърът за административно обслужване се намира на партерния етаж в сградата на Община Мездра.

Адрес: Мездра 3100, област Враца, ул. "Христо Ботев" №27.

Работно време: всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 часа.

За контакти: тел. 0885 114 607, 0910 920 16 и 0910 921 16, e-mail: mezdracentar@abv.bg

 

Екип на Център за административно обслужване
Екип на Център за административно обслужване Източник: Община Мездра

Екип на Център за административно обслужване:

Цветелина Стоянова - гл. експерт "ЦУИГ",

Катя Костова - гл. специалист "Деловодство и информация",

Климентина Иванова - гл. специалист "ТСУ и общинска собственост",

Йоана Милошева - гл. специалист "Архивар",

Анюта Маньовска - гл. специалист "Местни данъци и такси",

Полина Драгановска - гл. специалист "Административни и технически услуги",

Екатерина Димитрова - мл. експерт "Търговия, транспорт, туризъм и гише на предприемача",

Анита Митова - мл. експерт "АОН, ГРАО",

Симона Лалова - гл. експерт "Общински приходи и каса",

Вивиан Драгостинова - мл. експерт "Социални дейности".

Още от "Враца"

Стотици миряни уважиха храмовия празник на Черепишкия манастир "Успение Богородично" 

Сред дошлите да почетат храмовия празник на Черепишкия манастир бяха кметът на община Мездра Иван Аспарухов, кметове и кметски наместници на населени места от района на Искърското дефиле

Прочетете повече прочетете повече

Водещи новини

Последни новини

Най-четени