Центърът за административно обслужване при община Мездра стана на 20 години

В Център за административно обслужване (ЦАО) се предлагат повече от 150 вида административни услуги по гражданско състояние и гражданска регистрация и много други

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

Проектът за изграждане на Общински център за услуги и информация на гражданите е реализиран от Община Мездра през 2002 г. по Програма "Подобряване обслужването на гражданите” на Фондация за реформа в местното самоуправление (ФРМС). Той е изграден с финансовата подкрепа на Американската агенция за международно развитие - ААМР (United States Agency for International Development - USAID), както и с експертната и техническа помощ на ФРМС.

 

За целта ААМР предоставя безвъзмездно 29 000 лв., с които е закупена модерна компютърна и копирна техника, специализиран софтуер и др., а Община Мездра инвестира повече от 80 000 лв. собствени средства за преустройство на помещенията и функционално офис оборудване.

 

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

Общинският център за услуги и информация на гражданите, понастоящем Център за административно обслужване (Administrative Service Center), е открит официално на 1 ноември 2002 г. Лентата на новата придобивка прерязват кметът на община Мездра Иван Аспарухов, Том Потоцки - старши съветник "Местно самоуправление" в ААМР, и Гинка Капитанова - изпълнителен директор на ФРМС. Поздравителен адрес изпраща Президентът на Република България (2002-2012 г.) Георги Първанов.

 

Поставени цели и постигнати резултати с разкриването на центъра:

• подобряване на качеството и увеличаване на броя на административните услуги, предоставяни на гражданите от Община Мездра;

• оптимизиране на процеса за извършване на услугите чрез отделяне на дейностите по предоставянето им от оперативните и управленски дейности на Общинската администрация (ОбА);

• намаляване на времето за предоставяне на конкретните услуги и създаване на възможност за комплексно обслужване на потребителите;

• внедряване на съвременни информационни технологии при административното обслужване на гражданите;

• стимулиране на прозрачността в работата на ОбА и намаляване нивото на бюрокрация;

• подобрена координация между отделните звена в ОбА;

• по-ефикасни и ефективни механизми за комуникация и обратна връзка с потребителите на административни услуги.

 

 

Центърът за административно обслужване при община Мездра
Центърът за административно обслужване при община Мездра Източник: Община Мездра

В Център за административно обслужване (ЦАО) се предлагат повече от 150 вида административни услуги по гражданско състояние и гражданска регистрация, общинска собственост, териториално-селищно устройство, кадастър и регулация, стопански и социални дейности, търговия, транспорт, туризъм и др. В него функционират следните гишета за административни услуги:

Каса "Местни данъци и такси",

• Каса "Общински приходи",

• Гише №3 "ТСУ и общинска собственост",

• Гише №4 "Социални дейности",

• Гише №5 "Търговия, транспорт, туризъм и гише на предприемача",

• Гише №6 "Гражданско състояние",

• Гише №7 "Административни и технически услуги",

• Гише №8 "Деловодство и информация".

 

Центърът за административно обслужване се намира на партерния етаж в сградата на Община Мездра.

Адрес: Мездра 3100, област Враца, ул. "Христо Ботев" №27.

Работно време: всеки делничен ден от 8:00 до 17:00 часа.

За контакти: тел. 0885 114 607, 0910 920 16 и 0910 921 16, e-mail: mezdracentar@abv.bg

 

Екип на Център за административно обслужване
Екип на Център за административно обслужване Източник: Община Мездра

Екип на Център за административно обслужване:

Цветелина Стоянова - гл. експерт "ЦУИГ",

Катя Костова - гл. специалист "Деловодство и информация",

Климентина Иванова - гл. специалист "ТСУ и общинска собственост",

Йоана Милошева - гл. специалист "Архивар",

Анюта Маньовска - гл. специалист "Местни данъци и такси",

Полина Драгановска - гл. специалист "Административни и технически услуги",

Екатерина Димитрова - мл. експерт "Търговия, транспорт, туризъм и гише на предприемача",

Анита Митова - мл. експерт "АОН, ГРАО",

Симона Лалова - гл. експерт "Общински приходи и каса",

Вивиан Драгостинова - мл. експерт "Социални дейности".

Още от "Враца"

Последни новини

Най-четени